speedfanblog rowerowy

nick speedfan
miasto Toruń
przejechał 43095.16 km
w terenie 5825.50 km (13.52%)
jadąc średnio 20.81 km/h
przesiedział 86d 06h 35m
max rocznie 5316 km (2012)
max miesięcznie 1422 km (lipiec 2011)
max dziennie 303 km (sierpień 2010)
max chwilowo 72,4 km/h
najwyżej 1670 m n.p.m. (Śląski Dom, lipiec 2012)
Więcej o mnie

2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy speedfan.bikestats.pl

linki

Torun - Cierpice - Solec

Czwartek, 22 maja 2008 | dodano:22.05.2008Kategoria >100
Km:127.30Km teren:30.00 Czas:06:06km/h:20.87
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Torun - Cierpice - Solec - Bydgoszcz - Ostromecko - Lazyn - Ostaszewo - Torun.

Najdluzsza wycieczka w tym roku i bodajze 5ta zyciowka.
Wycjechalem dzis tylko i wylacznie dzieki prognozie ICM, pogoda caly dzien byla niepewna, duze zachmurzenie i deszcz wisial w powietrzu, ale ICM twierdzil twardo ze nie bedzie padac i mial skubany po raz kolejny racje :D

Do Bydzi przez Solec strzelilo mi sie blyskawicznie (sr. 22,5 km/h), wiatr z reguly w plecy, momentami nawet niesmialo przebijalo sie slonce przez chmury. Pierwsz raz bylem w Solcu, w sumie nic ciekawego :/ Ale sporo ludzi tam jechalo samohodami z Torunia i Bydgosczzy, pewnie do tego Jurassic Parku.

Bydgoszcz od strony Solca ropoczyna sie i ciagnie slumsami i ruinami ;) tak samo jak od strony Pily :P i Torunia :P:P Liczylem na to, ze da rade zalapac sie na pysznego kebaba kolo dworca PKS w Bydzi, ale niestety maja remont :// A wiec dwa szybkie hotdogi na statoilu, mala petelka kolo Focus Parku i stadionu Polonii i w droge powrotna.

Bydgoszcz ma niestety znacznie mniej sciezek rowerowych niz Torun (takie jest moje odzucie). To bardzo dziwne, ze nie ma nic pozadnego miedzy centrum miasta a Fordonem. Droga powrtona ciezsza, bo pod wiatr i na kilkudziesieciokilometrowym odcinku Strzyzawa - Lubianka bardzo pagorkowato, w okolicach 70-80 km dalo sie odczuc kryzys. Najgorzej bylo od Lubianki do Wytrebowic, normalnie kulalem sie 15-16 km/h. Srednia spadla do 20 km/h. W Wytrebowicach zarzucilem 2 zimne Tigery i podzialalo natychmiastowo, zlapalem ponownie wiatr w zagle i bardzo ladnym tempem dojechalem do domu.

Mimo pampersa boli troche tylek, trzeba bedzie troche czasu aby sie przyzwuczaic. Poza tym rower spisuje sie idealnie, szczegolna frajde sprawialy mi dzis szybkie zjazdy 30 - 35 km/h po lesnych gruntowkach miedzy Cierpicami a Przylubiem.

v max 41,6

Welcome to Solec...

Dziwny cmentarz - otoczony drutem kolczastym...

W Solcu nad Wisla...

Dawna przystan promowa...

Piekny pomnik powitalny :P

Piekna Luczniczka i brzydka rura :)...