speedfanblog rowerowy

nick speedfan
miasto Toruń
przejechał 43095.16 km
w terenie 5825.50 km (13.52%)
jadąc średnio 20.81 km/h
przesiedział 86d 06h 35m
max rocznie 5316 km (2012)
max miesięcznie 1422 km (lipiec 2011)
max dziennie 303 km (sierpień 2010)
max chwilowo 72,4 km/h
najwyżej 1670 m n.p.m. (Śląski Dom, lipiec 2012)
Więcej o mnie

2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl 2007 button stats bikestats.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy speedfan.bikestats.pl

linki

ostatni puzzel

Sobota, 24 sierpnia 2013 | dodano:25.08.2013Kategoria >100
Km:115.54Km teren:12.00 Czas:05:30km/h:21.01
Pr. maks.:0.00Temperatura:22.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Specialized Hardrock 2010
Niewiele tak ładnych, ciepłych i pogodnych dni w tym roku już będzie, więc sobota była idealnym czasem na skończenie misji kompletowania kujawsko-pomorskich gmin. Wisienką na torcie i celem wycieczki była gmina Nowe, położona na północnym skraju województwa.

Trasa:

Droga do Grudziadza - chyba najkrotsza z mozliwych i bardzo fajna ze wzgledu na niewieli ruch samochodowy. Gorąc polecam terenowy zjazd za Błędowem.
Panorama starego miasta w Grudziądzu © rock350

Wieś Mątawy - sporo takich chatek tam było:

Stary drewniany dom z kamienną podbudową - w całkiem niezłym stanie © rock350

Niestety klasycznej niebieskiej tabliczki z nazwą gminy nie było.... ale zameczek w Nowym był już na wyciągnięcie ręki:

Panorama Nowego wraz z zamkiem © rock350

Same miasto szału nie robi.... zero życia.

Ryneczek i fontanna w Nowym © rock350

Ostatnia gmina zdobyta bardzo rzetelnie ;) czyli z tabliczką urzędu gminy © rock350

W Nowym wjechałem na dawną krajową 1kę (obecnie 91), ruch bardzo niewielki, jednak prawie wszystko przeszło na autostradę. Dawno nie czułem się tak komfortowo na drodze krajowej. Muszę kiedyś na szosówce pojechać tą drogą do Gdańska.

Kilka km za Nowym odbiłem w prawo na Kwidzyn:

Bardzo przyjemny, kilkukilometrowy nowy asfaltowy zjazd prowadzący z miejscowości Mała Karczma na krajowej 1ce do wsi Opalenie (kierunek most na Kwidzyn) © rock350

Parę tygodni temu Polsson powiedział, że most w Kwidzynie jest już gotowy - zaskoczyło mnie to, że tak szybko sobie z nim poradzili. Robi duże wrażenie!
Piękny nowy most na Wiśle koło Kwidzyna © rock350

Z mostu roztaczaly się fajne widoczki:

Krzyżacki zamek w Gniewie widzany z mostu w Kwidzynie © rock350

Ze względu na to, że od 70-80 km zaczęło doskwierać kolano (to samo miejsce co na Bałkanach :/ ) postanowiłem, że zakończę wycieczkę w Kwidzynie (początkowo w planach było dojechanie do Iławy). Jako, że do pociągu miałem 40 minut, zdązyłęm zaliczyć pizzę u Zyggiego :) Świetna pizza, sprawdzona już niejednokrtonie w boju podczas gdy pracowałem w Arrivie i często bywałem w Kwidzynie. Polecam - szczególnie z sosem pikantnym!

Podróż pociągiem z Kwidzyna do Torunia obfitowała w przygody - a konkretniej autobusową komunikację zastępczą między Kornatowem a Wrocławkami (remont torów). Była obawa, że nie wpuszczą mnie do autobusu więc planem rezerwowym było przejechanie 8 km między tymi stacjami na rowerze. Ale na szczęście kierowca autobusu Arrivy był bardzo życzliwy :) otworzył tylne drzwi i wpakowałem się z jednośladem:

Zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Kornatowo-Wrocławki (prace na torach) © rock350